Medewerker Budgetbeheer (v/m)

Ben jij empathisch én zakelijk en wil je wat betekenen voor de inwoners voor een Gemeente in Limburg die tijdelijk financiële hulp nodig hebben?  Kun jij de achterliggende problematiek inventariseren en analyseren om samen een goed (budget)plan op te stellen? Ben jij er écht voor de cliënten en kun je lastige situaties op een creatieve manier oplossen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als budgetbeheerder ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van aanvragen en het samen met de inwoner maken van budgetplannen. Dit alles gebeurt vanuit de doelstelling om samen met de klant toe te werken naar een maximale financiële zelfredzaamheid.

De functie bestaat uit:

  •  Integraal aanpakken van de klantvraag i.s.m. klantmanagers inkomen, werk, schuldhulpverlening en WMO t.b.v. begeleiding maximale zelfredzaamheid, afbouw vorm budgetbeheer en ingeval uitstroom moet worden gerealiseerd;
  • Beheren van inkomsten van cliënten;
  • Opstellen en aanpassen van maandbudgetten;
  • Uitvoeren van en verantwoordelijkheid hebben voor het betalingsverkeer;
  • Controleren binnenkomst inkomens;
  • Overleg met instanties ten aanzien van de afstemming van het betalingsverkeer;
  • Onderhouden van contacten met cliënten over de voortgang;
  • Periodiek uitvoeren van hercontroles;
  • Dossiervorming .

Medewerker Administratieve Organisatie en Interne Controle (AO/IC)

Ga jij aan de slag als Medewerker (AO/IC) voor een Gemeente in Zuid-Limburg?

Als Medewerker (AO/IC) ben je verantwoordelijk van het verrichten van verbijzonderde interne controles (VIC) waarbij de diverse administraties worden getoetst op juistheid, volledigheid en tijdigheid in het kader van de rechtmatigheidsvereisten. Ook de bevindingen rapporteren middels rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten.

Medewerker WABO

Voor een Gemeente in Zuid-Limburg zijn wij op zoek naar een Medewerker WABO.

Je komt te werken in een kleine en dynamische organisatie, waar de lijnen kort zijn. Binnen het team Ruimtelijke Ontwikkeling en Vergunningen worden alle omgevingsvergunningen en bestemmingsplanprocedures behandeld. Er is een informele sfeer, flexibele werktijden en veel eigen verantwoordelijkheid en vrijheid.

Werkzaamheden

  • Je behandelt omgevingsvergunning aanvragen (geen complexe) van het moment van indienen van de aanvraag tot en met de vergunningverlening / besluitvorming;
  • Je verricht alle administratieve handelingen omtrent een aanvraag, toetst ze aan het bestemmingsplan, vraagt advies bij zowel interne als externe beoordelaars (bijvoorbeeld voor de toepassing van het bouwbesluit, de bouwverordening en welstand) en coördineert het gehele proces;
  • Daarnaast ben je intern en extern het aanspreekpunt op het gebied van de Wabo en geef je voorlichting aan klanten.

Technisch Medewerker Accommodaties

“A job for every tool, a tool for every job!”

Voor een Gemeente in Zuid-Limburg zijn wij op zoek naar een Technisch Medewerker Accommodaties!

Als technisch medewerker accommodaties ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van diverse gemeentelijke gebouwen en speelterreinen.

Werkzaamheden:

  • Zelfstandig voorbereiden en uitvoeren van werkzaamheden van technische en dienstverlenende aard op het gebied van beheer van gebouwen en speelterreinen;
  • Uitvoeren van visuele inspecties voor preventief en curatief beheer en onderhoud;
  • In behandeling nemen en afhandelen van alle bouwkundige, E- en W- storingen en speltechnische storingen/klachten;
  • Aansturen van contractpartijen voor correctief onderhoud;
  • Aanvragen en beoordelen van offertes voor correctief onderhoud;
  • Beoordelen van facturen;
  • Overleg gebruikers/huurders gebouwen en speeltuinen;
  • Uitvoeren van periodieke controles gebouwen en speeltuinen.

Senior Juridisch Adviseur

Voor een Gemeente in Zuid-Limburg zijn wij op zoek naar een Juridisch adviseur.

Als Juridisch adviseur ga je aan de slag met onderstaande werkzaamheden:

  • Algemene juridische ondersteuning / advisering van de vakafdelingen, management en bestuur;
  • Het fungeren als (plaatsvervangend) secretaris van de bezwaarschriftencommissies;
  • Het mede monitoren van WOB-verzoeken en ingebrekestellingen, wet dwangsom en beroep bij niet tijdig beslissen alsmede de juridische ondersteuning van de vakafdelingen bij de afhandeling;
  • Het mede implementeren van nieuwe wet- en regelgeving;
  • Opstellen en toetsen van verordeningen, overeenkomsten, convenanten, algemene (leverings-)voorwaarden en andere juridische documenten;
  • Vertegenwoordiging van de gemeente in bezwaar- en (hoger) beroepsprocedures;
  • Het bijwerken en beheren van de databank decentrale regelgeving en officiële publicaties;
  • Overige voorkomende juridische werkzaamheden.

Deze functie is ook beschikbaar voor ZZP’s