Receptioniste (m/v)

”It’s only one call away’

 Zit gastvriendelijkheid in jouw DNA? Ben je daarnaast ook administratief onderlegd? Kun jij deze vragen volmondig met JA beantwoorden, dan zoeken wij jou!

Onze opdrachtgever is een leuke informele organisatie met 120 collega’s en een rijke historie. Voor een van hun locaties zijn wij per direct op zoek naar een receptioniste / administratief medewerk(st)er. Het betreft een parttime baan (24 uur) .

Jouw taken zijn  telefoon- en receptiewerk en  het uitvoeren van allerlei ondersteunende en administratieve taken. 

Verkoopmedewerker schoenen M/V

Jouw plezier in het werk straalt uit naar onze klanten en je bent de perfecte aanvulling als verkoper. Je staat voor service en klantvriendelijkheid, hebt passie voor mode en schoenen en je bent flexibel.
Door jouw positieve werkhouding en liefde voor het vak weet jij iedereen te inspireren met jou advies.
Verder ben je bekend met de volgende werkzaamheden:

  • het netjes houden van de winkel
  • je bent communicatief en legt makkelijk contact
  • zorgen voor een goede presentatie van de collectie
  • proactief ideeën aandragen voor de winkelervaring te verbeteren
  • verwerken van binnen komende voorraad
  • passie voor schoenen en mode

Het betreft een functie van minimaal 20 uur en maximaal 24 uur. Daarnaast vind je het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken

 

Receptionist

Ben jij het visitekaartje en ontvang jij met een glimlach de bezoekers? Ben jij de administratieve duizendpoot die zich 100% wil gaan inzetten voor de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als medewerker Receptie bij onze opdrachtgever heb je een uitgebreid takenpakket en ben je de duizendpoot van de vestiging. Naast het beantwoorden van de telefoon, mail en het ontvangen en registreren van bezoekers ben ook verantwoordelijk voor de facilitaire zaken. Denk hierbij aan:

  • het beheren van kantoormaterialen
  • het bestellen van bloemen en attenties
  • het beheren van vergaderruimtes
  • het reserveren van bedrijfsauto’s en huurauto’s;

Gedragswetenschapper

”Empower yourself by empowering others”

Voor onze opdrachtgever is het vanzelfsprekend dat iedereen dromen, wensen en doelen heeft. Dus ook als je een verstandelijke beperking hebt. Iedereen wil actief meedoen in de samenleving, zich kunnen ontwikkelen en keuzes maken.

Iedereen verdient mooie kansen. Onze opdrachtgever zoekt daarom samen met haar cliënten uit waar zij zich fijn en trots bij voelen. Het is aan jou en je collega’s om daar onbevooroordeeld en met lef oplossingen voor te zoeken. Verbinding en betrokkenheid, die menselijkheid en die aandacht zijn belangrijk. Jullie zijn er voor hen en voor elkaar. Doe jij mee?

Als gedragswetenschapper heb je een actieve rol bij het realiseren van de kwaliteit van leven van de cliënten. En het stimuleren van eigen zeggenschap over zijn of haar leven.  Vanuit de cliëntvraag maak je de vertaalslag naar de uitvoer van zorg. Je bent nadrukkelijk aanwezig ‘op de werkvloer’ om teams in dit proces te ondersteunen, adviseren en coachen. Samen met de senior gespecialiseerd begeleiders ben je verantwoordelijk voor het inhoudelijke begeleidings- en/of behandelproces. Daarnaast zie je er als gedragswetenschapper op toe dat de multidisciplinaire inzet en samenwerking rondom de cliënt in lijn is met de gestelde behandel- en begeleidingsdoelen.

Het aantal uren is bij deze functie bespreekbaar.

(Senior) Capaciteitsplanner

”Don’t call it a dream, call it a plan”

Wil jij samen met management, de HRM- en financiële adviseurs bouwen aan een toekomstbestendige personeelsplanning? Ben je nieuwsgierig, gedreven en ervaren als personeelsplanner? Wil je werken in een gedreven en betrokken team, waar alles in het teken staat van bijdragen aan de optimale kwalitatieve zorg voor onze cliënten en een happy medewerker?

Voor ons is het vanzelfsprekend dat iedereen dromen, wensen en doelen heeft. Dus ook als je een verstandelijke beperking hebt. Iedereen wil actief meedoen in de samenleving, zich kunnen ontwikkelen en keuzes maken.

Als (senior) capaciteitsplanner ben je verantwoordelijk voor het op efficiënte en effectieve wijze coördineren van processen en planningen, met als doel het realiseren van een optimale planning en benutting van capaciteiten. Je bent het aanspreekpunt voor de afdeling Control, HR, Zorgmanagers en het visitekaartje van het Service Bureau Planning.

Als capaciteitsplanner houd je je bezig met capaciteitsplanning en periodeplanning en draag je zorg voor een kwalitatief adequate, (kosten-) efficiënte planning van zorgmedewerkers.

Fysiotherapeut

”Winners are not those who never fail, but those who never quit”

Krijg jij energie van het werken in een dynamische omgeving met verschillende doelgroepen binnen de ouderenzorg? Dan ben jij de fysiotherapeut die we zoeken.

Als fysiotherapeut is de kern van de functie het fysiotherapeutisch onderzoeken, behandelen en begeleiden van onze ouderen. Je speelt een belangrijke rol in het optimaliseren van het lichamelijk functioneren en in het begeleiden naar het herstel van zorg, welzijn en welbevinden van onze ouderen. Op die manier draag jij je steentje bij aan het verhogen van de kwaliteit van onze fysiotherapeutische zorgverlening.

Je bent een gedreven en bevlogen fysiotherapeut en hebt hart voor de ouderenzorg. Je werkt met passie en plezier en straalt dit uit naar onze ouderen! Vanuit het werken in deze zelfstandige functie maakt dat jij je betrokken en verantwoordelijk voelt. Daarnaast ben je ook een echte teamplayer en boek jij graag met jouw team resultaten ter verbetering van de zorg, het welzijn en welbevinden van onze ouderen. Jouw creativiteit leidt tot vernieuwende ideeën. Dit kunnen kleine vernieuwingen zijn, maar ook grote projecten. Met jouw inlevingsvermogen en dosis aan humor, raak jij de gevoelige snaar van onze ouderen.

Het aantal uren kan in overleg worden bepaald.

Commerciële medewerker binnendienst

”Believe you can and you’re halfway there”

Ga aan de slag als Commerciële medewerker binnendienst in Zuid-Limburg!

Bij onze opdrachtgever bel je warme leads die hebben aangegeven interesse te hebben in 1 of meerdere verduurzamingsmaatregelen of diensten. Jij helpt ze graag verder. Je luistert, polst hun behoeftes en maakt de koppeling met de juiste buitendienst adviseur. Daarnaast adviseer jij over en verkoopt onderhoudscontracten en weet klanten met je enthousiaste babbel te overtuigen hun bestaande contract te verlengen in plaats van te beëindigen.

Voordat je begint, word je vakkundig ingewerkt en intern opgeleid. Tevens neem je deel aan diverse product trainingen. Zo word jij dé expert die klanten steeds weer van een passend advies kan voorzien. Dit doe je in een fijne omgeving en tegen een interessante vergoeding.

One phone call is all it takes!

Jeugd- en gezinswerker (m/v)

”I take care of other people, what is your superpower?”

Ga jij aan de slag als Jeugd- en Gezinswerker bij een van onze opdrachtgevers?

Wat het werk zo bijzonder maakt is, boven alles, de diversiteit. Wat het werk zo bijzonder maakt is, boven alles, de diversiteit. Niet alleen in casussen maar ook in de verschillende doelgroepen, contacten met netwerk- en ketenpartners, de verschillende werkgroepen en het aldoor wisselende contact met collega’s op verschillende vestigingen. Je begeleidt en ondersteunt gezinnen (ouders en jeugdigen tot 18 jaar, inclusief hun sociale netwerk)

Je vindt het belangrijk om de eigen kracht van het gezin te vergroten. Wat kunnen zij zelf doen om de situatie te verbeteren? Zijn er mensen in de omgeving die hun daarbij kunnen helpen? Ook is het belangrijk om goed samen te werken met ketenpartners om een zo veilig mogelijke ontwikkeling te creëren.

Een verantwoordelijkheid die we iedere dag weer aan jou kunnen over laten!

Klantmanager WMO

Heb jij ervaring als klantmanager binnen het sociaal domein en ben je op de hoogte van de wmo?

Wat ga je doen?

  • Je informeert en adviseert de klant en stimuleert de zelfredzaamheid van de klant en diens omgeving en/of netwerk;
  • Vanuit een generalistisch referentiekader analyseer je de zorg- en/of ondersteuningsvraag;
  • Je verzorgt de integrale probleemanalyse en stelt het onderzoeksverslag met ondersteuningsarrangement op;
  • Je zorgt voor de afhandeling van de formele besluitvorming en voor de afstemming van taken van betrokkenen in het proces;
  • Voert de regie op de voorliggende casus en neemt besluiten (in mandaat) en stelt beschikkingen, adviezen en overige rapportages op;
  • Je werkt samen met ketenpartners in het sociaal domein conform het 1 klant, 1 plan en 1 regisseur-principe;
  • Levert een bijdrage aan de behandeling van bezwaar- en beroepsschriften;
  • Je adviseert over (beheer)aspecten op het werkterrein.

EP-W/B Adviseur

Ben jij zowel technisch als commercieel en op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan? Investeer in jezelf en groei uit tot een ervaren en gecertificeerd EP-W/B Adviseur! Als EP-W/B Adviseur ben je verantwoordelijk voor het indexeren van energie labels voor particuliere woningen. Dit kunnen appartementen, rijtjeswoningen, maar ook villa´s zijn. Je verzamelt de benodigde informatie, indexeert de woning op energielabel en geeft vervolgens deskundig advies. Het is belangrijk dat jouw advies praktisch uitvoerbaar is, zodat woningen en gebouwen energiezuiniger of zelfs neutraal gemaakt kunnen worden.

De organisatie is gespecialiseerd in het afgeven van energie labels en biedt maatwerk advies voor woningen en bedrijfspanden. Momenteel is het bedrijf flink aan het groeien en willen het team uitbreiden. Wanneer een klant een energielabel nodig heeft, komen de EP-W/B  in actie. Ze zorgen ervoor dat ze onderzoek doen in de woningen of in het bedrijfspanden zodat deze kunnen worden voorzien van een energielabel! Ben jij geïnteresseerd?

Als EPA adviseur/ bouwkundig inspecteur heb je de volgende taken:

  • Je stelt energie labels op voor de opdrachtgever door middel van een opname op locatie of op basis van bouwtekeningen en bestekken;
  • Maakt rapportages en brengt advies uit naar de klant of de bewoner;