Salarisadministrateur BE m/v

”Pleasure in the job, puts perfection in the work”

Al meer dan 50 jaar heeft onze opdrachtgever beslissende invloed gehad op de Europese modemarkt. Wil jij samenwerken met een team dat een scherp gevoel voor mode en stijl heeft?

Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s.

In de rol van Salarisadministrateur BE draag je zorg voor alles wat te maken heeft met de maandelijks Belgische Payroll en houdt hierbij deadlines nauwkeurig in de gaten. Je hebt een brede interesse in de sociale wet- en regelgeving. Je bent het aanspreekpunt voor vragen van medewerkers, leidinggevenden en directe collega’s voor de Belgische Payroll en ondersteunt de Teamleader Payroll met betrekking tot alle voorkomende werkzaamheden.

Ben jij geïnteresseerd in personeels- en salarisadministratie, communicatief sterk en wil je verder groeien en specialist worden in dit vakgebied? Dan zoeken wij jou als nieuwe collega voor ons Payroll team HQ Maastricht-Airport.

Jouw functie

  • Jij draagt zorg voor het tijdig verwerken van diverse personeelsgegevens in zowel het salarissysteem E-Blox als het personeelsinformatiesysteem SAP
  • Daarnaast draag je zorg voor een tijdige en accurate verwerking van de salarisadministratie met betrekking tot de Belgische medewerkers (PC 215 en PC 311)
  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op, draagt zorgt voor een juiste toepassing van het arbeidsreglement, CAO’s, bonusregelingen, wetwijzigingen en diverse andere documenten
  • Financiële verslaglegging en verzorgen van de maandelijkse managementrapportages: (verlofadministratie, fte, headcount, fluctuatiequote etc) en communicatie hieromtrent
  • Je verwerkt ziek- en herstelmeldingen (in excel) en opstellen van analyses hieromtrent
  • Je bent het aanspreekpunt op het gebied van salaris- en wetgevingsissues voor de medewerkers en accountants van België
  • Je fungeert als tussenpersoon voor België en het sociaal secretariaat voor wat betreft de payroll van België
  • Je ondersteunt de Teamleader Payroll Management bij diverse werkzaamheden t.b.v. de jaarafsluiting, personeelskostenplanning etc

Security & Finance Officer m/v

”If opportunity doesn’t knock, build a door”

Al meer dan 50 jaar heeft onze opdrachtgever beslissende invloed gehad op de Europese modemarkt. Wil jij samenwerken met een team dat een scherp gevoel voor mode en stijl heeft?

Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s.
Onze opdrachtgever is per direcht op zoek naar een Security & Ficance Officer. In deze functie heb jij de afwisseling tussen de commerciële en personele veiligheidszaken en financiële werkzaamheden. Zo ben je adviserend en planmatig bezig met de veiligheid van onze locaties en medewerkers. Daarnaast ondersteun je onze financiële afdeling bij het uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden. Ben jij een duizendpoot en zie je het als een uitdaging om een security met een financiële functie te combineren?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Your job

Commerciële, personele veiligheid

  • Store checks in onze Retail en Fashionsale stores
  • Opvolgen van: Interne Audits, Compliance, Company Rules, GDPR-Privacywetgeving
  • Werkplek-onderzoek op locatie
  • Benoeming en begeleiding van preventiemedewerkers (Nederland & België)
  • Het instrueren van medewerkers m.b.t. veiligheid op het werk aan de hand van protocollen
  • Kwartaaltrainingen met betrekking tot diefstalpreventie/brand veiligheid etc.

Financiële ondersteuning

  • Ondersteuning met financiële dagboeken administratie NL/BE en Frankrijk
  • De opmaak van facturen en het bijwerken van tussenrekeningen
  • Ondersteuning van bankzaken en Vendor Invoice managementsysteem,
  • Het uitvoeren van bankboekingen
  • Diverse administratieve ondersteuning voor onze financiële afdeling

 

Medewerker Service Desk m/v

Krijg jij energie van klantcontact? Denk jij graag out of the box? En zet jij net dat stapje extra? Dan hebben wij de baan voor jou. Voor de Service Desk van onze klant zoeken collega’s om de bezetting te versterken.

Wie is onze opdrachtgever?
Verzekeraars worden alsmaar groter en minder flexibel. Het lijkt steeds meer om de cijfertjes te draaien. Onze opdrachtgever gelooft dat verzekeren nou juist om mensen gaat. Zij zorgen als volmacht bedrijf voor slimme oplossingen in collectieve inkomens- , ongevallen- en zorgverzekeringen en zijn sterk in bedrijfszorg op maat. Met deze unieke combinatie helpen zij organisaties en hun medewerkers om gezond en veerkrachtig te blijven. Valt er toch een medewerker uit? Dan helpen zij ook bij het vervolgtraject. Zij denken met hun klanten mee en reiken hen de helpende hand.

Wat ga jij doen?
Jij bent het visitekaartje van de organisatie! Als medewerker van onze Service Desk heb jij namelijk direct klantcontact. En dan bedoelen we écht contact. Jij beantwoordt al hun vragen over zorgverzekeringen, telefonisch of per e-mail. In deze functie lever je ook direct een bijdrage aan de beoogde groei van het bedrijf.

Office manager M/V

Wij zijn opzoek naar een Office manager voor bij een moderne tandartspraktijk in Landgraaf! Hier ga jij je geen seconde vervelen. Ervaring met personeelsplanning en/of kamerbezettingen is iets vanzelfsprekend!
Jij hebt die geweldige innemende smile, iedereen loopt met jou weg. De functie is voor 4 tot 5 dagen per week.

Bij deze mooie tandartsenpraktijk ben jij de steun en toeverlaat voor de hele club.

Wat ga je zoal doen…

Jij bent het aanspreekpunt, werkprocessen goed organiseren, protocollen oppakken, perfecte bezetting van de kamers en personeel.
Organiseren en overzicht creëren/behouden, daar floreer jij in.
Volwaardig team die zich volledig bezig houdt met de tandheelkundige zorg, omdat jij die uitstekende praktijkondersteuner bent! Een mooie werkplek in een leuk team! Het is een praktijk voor jong en oud. Dat maakt het voor jou gevarieerd. Jij bent net zo enthousiast en energiek als jouw toekomstige collega’s

Sales Representative M/V

”Be so good, they can’t ignore you”

Als Sales Representative wordt jij onderdeel van een enthousiast sales team. Jij bent de connectie naar de professionele klanten en eindgebruiker. Je hebt je eigen verantwoordelijkheden op het gebied van sales en after sales en bent medeverantwoordelijk voor de wereldwijde naamsbekendheid van onze opdrachtgever. Je adviseert de B2B klanten op maat, schakelt bij complexe vraagstukken en daarnaast beheer en volg jij openstaande offertes op.

Ben jij technisch? Dat is mooi meegenomen! Een afwisselend en belangrijk aspect van je functie is het schrijven van technische adviezen op maat.

IT Business analist M/V

”Goals are dreams with deadlines”
De opdrachtgever helpt bedrijven die internationaal handel drijven om zo eenvoudig mogelijk te voldoen aan hun douaneverplichtingen. Dat doen zij met een groot team van ervaren douanedeclaranten die bedrijven helpen met hun aangiften. En door slimme softwareoplossingen te bedenken die de aangifteprocessen ondersteunen of automatiseren.
De organisatie kenmerkt zich door een platte organisatie, oplossingsgerichtheid, klantgerichtheid en bereidheid om elkaar te helpen. Geen dag is hetzelfde.
Als IT business analist speel jij een cruciale rol binnen de organisatie. Met de Brexit en de groei van de organisatie zitten zij volop in een transformatie.
En jij gaat daarbij helpen! De focus in deze functie ligt op het in kaart brengen van de lopende IT processen en de functionele eisen en wensen van de organisatie.
Je gaat alle IT processen uitvoerig beschrijven en documenteren. Daarnaast verzorgt de IT business analist actieve ondersteuning bij IT gerelateerde projecten en is daarbij het aanspreekpunt voor de organisatie.

Manager marketing & sales M/V

Onze opdrachtgever is een gespecialiseerde fullservice douanedienstverlener. Zij bieden voor ondernemingen de beste douane oplossingen. 

Geen dag is hetzelfde

Als Manager Marketing & Sales geef je sturing aan een team bestaande uit 6 teamleden. Hieronder vallen de functies van customer service, inside sales, marketing en consultancy.

Jij bent verantwoordelijk voor het succesvol uitbouwen van de marktpositie van de organisatie. Je ontwikkelt en implementeert een effectieve marketing & sales strategie om omzet- en marge doelstellingen te realiseren voor een winstgevende en groeiende organisatie.

Door jouw kennis van de logistieke en/of douanebranche ben je in staat om potentiële klanten in kaart te brengen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Levert een belangrijke bijdrage aan de totstandkoming en uitvoering van de ondernemingsstrategie. Je formuleert op basis van de strategie, jaarlijks een BNL salesplan en salesbudget, werkt zelfstandig binnen de kaders van dit plan en draagt verantwoordelijkheid voor het opvolgen hiervan;
  • Bent verantwoordelijk voor het uitbouwen en genereren van nieuwe omzet bij nieuwe en bestaande klanten.
  • Je analyseert de markt, herkent trends en past daar je strategie op aan;
  • Voert benchmarks uit op onze verschillende douane oplossingen;
  • Je bent bekend met het proces rondom aanbestedingen en hebt hier  een leidende rol in.
  • Je bent onderdeel van het MT

Verkoopmedewerker schoenen M/V

“Good shoes take you to good places”

Jouw plezier in het werk straalt uit naar onze klanten en je staat voor service en klantvriendelijkheid. Daarnaast heb je passie voor mode en schoenen en je bent flexibel. Door jouw positieve werkhouding en liefde voor het vak weet jij iedereen te inspireren met jou advies.

Verder ben je bekend met de volgende werkzaamheden:

  • het netjes houden van de winkel
  • je bent communicatief en legt makkelijk contact
  • zorgen voor een goede presentatie van de collectie
  • proactief ideeën aandragen voor de winkelervaring te verbeteren
  • verwerken van binnen komende voorraad
  • passie voor schoenen en mode

Het betreft een functie van minimaal 16 en maximaal 30 uur. Daarnaast vind je het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

Allround Administratief Medewerker M/V

”Plan your work and work your plan”

Ben jij de fulltime allrounder die wij zoeken? Als Allround Administratief Medewerker verwerk jij niet alleen orders en offertes maar ben jij ook het contactpersoon voor de klant en jouw collega’s. Je beheert de planning en kan snel schakelen.

Als administratief medewerker bij onze opdrachtgever is geen dag hetzelfde. Je zult het zeker druk hebben met je e-mails te checken, telefoon te beantwoorden, offertes verwerken en collega’s te ondersteunen waar nodig.

Commercieel Adviseur Groen

“Who says plants can’t be your friend?”

Als onderdeel van een enthousiast sales team ben jij de Commerciële Groen Specialist die jouw team, de professionele klanten en eindgebruikers kan adviseren in de groene daken. Je hebt je eigen verantwoordelijkheden op het gebied van sales en after sales en bent medeverantwoordelijk voor de wereldwijde naamsbekendheid van onze opdrachtgever. Je adviseert de B2B klanten op maat in de groene daken, schakelt bij complexe vraagstukken en daarnaast beheer en volg jij openstaande offertes op.

Ben jij technisch? Dat is mooi meegenomen!