Teamleider Service & Reparatie m/v

”A leader is one who knows the way, goes the way and shows the way”

Onze opdrachtgever werkt aan het verbeteren van de manier waarop de gezondheidszorg voorziet in de behoeften van meer mensen, op meer manieren en op meer plaatsen over de hele wereld. Als één bedrijf kunnen zij hun vermogen om zinvolle innovaties te creëren versnellen en bevorderen. Wil jij een deel uit te maken van hun inzet voor de gezondheid van anderen.

In deze functie zorg je voor een vlotte verwerking van de werkplaats. Je bent verantwoordelijk en behaalt dagelijkse operationele doelen. Je zorgt (onder andere) voor teamwork, goede samenwerking, inclusie en diversiteit. Tevens ben je verantwoordelijk voor het plannen, prioriteren en/of aansturen van de verantwoordelijkheden van direct reports.

Vanuit een people management perspectief ben je verantwoordelijk voor mentoring, coaching en ontwikkeling van talent. Naast people management richt je je op procesverbetering. Je zet gegevens om in acties om te voldoen aan prestatieverwachtingen en/of gedefinieerde doelstellingen.

Uitvoerder m/v

”Life is better in the garden”

Als Uitvoerder groen bij onze opdrachtgever heb jij een héél afwisselende en centrale functie binnen de organisatie.
Jij zorgt voor de uitvoering van alle primaire werkzaamheden vanaf werkvoorbereiding tot en met de oplevering van de projecten. Je zorgt voor de planning van de werkzaamheden en de communicatie over de operationele voortgang naar de klant.

Dit ga je doen
Als uitvoerder zoek jij de uitdaging! Je bent de spil tussen je team, projectleiding en klant. In deze functie laat jij de projecten soepel verlopen. Dankzij jouw sociale vaardigheden en sterke leiderschap schakel jij snel bij onduidelijkheden of vertragingen en ben jij het aanspreekpunt voor alle vragen van de klant en je team.

Je stapt aan boord in een toegankelijke en informele organisatie met een sterk wij-gevoel: gemotiveerde en betrokken collega’s die met elkaar maatschappelijke vraagstukken willen helpen oplossen. Denk aan klimaatverandering, sociale achterstanden, gezondheidsproblemen, waterbeheersing en biodiversiteit. Daarbij gaan we bewust voor groen, voor huidige en toekomstige generaties.

Projectleider m/v

”When you like your job, everyday feels like holiday”

Als projectleider bij onze opdrachtgever werk je in Roermond. Op deze prachtige werkplek geef je leiding aan een team hoveniers en boomverzorgers. Jouw mensen houden zich bezig met aanleg, onderhoud en boomverzorging. Per groenproject stel je een team samen en haak je de juiste collega’s aan. Je bent verantwoordelijk voor de planning, de voortgang in uitvoering, de administratie en de financiën. Je bezoekt verder onze klanten en projectlocaties en geeft op bevlogen wijze leiding aan de projectteams.

Hoe ziet jouw dag eruit?
Vooropgesteld geen werkdag is hetzelfde. Na jouw administratieve werk op kantoor bezoek je twee klanten. Tussen deze besprekingen ga je even langs bij een basisschool waar jullie een speelplaats in het groen aanleggen. Alles verloopt volgens planning en de opdrachtgever geeft complimenten over de grote betrokkenheid die jouw mensen laten zien. Die pluim ga je uiteraard delen als jouw team straks terug is op jullie vestiging. Op de terugweg bekijk je op een andere locatie hoe de boomverzorgers met een grote kraan bomen planten op een bedrijfsterrein. Je hebt jouw laarzen en helm in de auto liggen en kan het niet laten even van dichtbij mee te kijken bij dit indrukwekkende werk.

Onze opdrachtgever is de onbetwiste leider van de Europese groensector. Ze hebben ruim 7.500 medewerkers in zes landen. In Nederland werken ze vanuit twintig vestigingen. Hune klanten zijn onder andere: zorgorganisaties, bedrijven, recreatieparken, sportverenigingen, wooncorporaties en (semi-)overheden.

Bij deze organisatie werken ze dagelijks aan de meest bijzondere groene projecten. Van de aanleg van daktuinen, groene gevels en aantrekkelijke stadskernen tot de realisatie van uitdagende schoolpleinen en het onderhoud van groene en gezonde bedrijventerreinen.

Werkvoorbereider/Calculator m/v

”It always seems impossible until it’s done”

Met jouw werk overtuig jij klanten! Vind jij het leuk om direct contact te hebben met de klant om hun plannen door te spreken? Ben jij die werkvoorbereider/Calculator met een sterk cijfermatig inzicht? Dan is dit de baan voor jou!

Samen met de vestigingsmanager en de projectleider zorg jij dat dat een klantwens omgezet wordt naar een goed uitgewerkt project. Je hebt meestal als eerste contact met een klant en zet hun ideeën om in een duidelijke en onderbouwde offerte, met een heldere calculatie.

Wat je ga je doen?
Een baan die vraagt om verantwoordelijkheid en inlevingsvermogen, een talent in berekeningen maken als voorbereiding voor het opstellen van offertes. Jij maakt de juiste vertaalslag van een ontwerptekening naar inzet uren, materieel en materiaal overige kosten. Je neemt deel aan aanbestedingen (RAW, UAV-gc) en verzorgt het aanbestedingsproces Tot slot lever je input voor de EMVI-plannen en bewaakt de deadlines. Na gunning van een opdracht doen wij een beroep op jouw organisatie kwaliteiten en ondersteun je de projectleiders met inkoop, vergunning en administratie.

Je stapt aan boord in een toegankelijke en informele organisatie met een sterk wij-gevoel: gemotiveerde en betrokken collega’s die met elkaar maatschappelijke vraagstukken willen helpen oplossen. Denk aan klimaatverandering, sociale achterstanden, gezondheidsproblemen, waterbeheersing en biodiversiteit. Daarbij gaat de organisatie bewust voor groen, voor huidige en toekomstige generaties.

Binnendienst medeweker

Onze opdrachtgever is een makelaars- en financieel advieskantoor in één, met een breed aanbod aan diensten. Een leuk en gezellig  familiebedrijf waarin aandacht voor de klant centraal staat en belangrijk is. Ook adviseren ze particulieren en bedrijven op het gebied van financiële producten (onder meer schadeverzekeringen en hypotheken).

Met het team gaan ze voor het beste advies voor hun klanten en dat doen ze door goed naar de klant te luisteren en een advies op maat te geven. Een goed en vriendelijk contact met de klant vinden ze dan ook erg belangrijk. De opdrachtgever groeit. De klanten waarderen hun aanpak, advies, en daarom hebben zij ruimte voor nog een collega. Denk je dat jij de ideale kandidaat bent?  Dan wacht niet te lang en reageer op deze vacature!

Heftruckchauffeur

” Pleasure in the job puts perfection in the work ” 

Voor een opdrachtgever in de transport zijn we op zoek naar een ervaren heftruckchauffeur

Wat ga je doen?
De dagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit alle werkzaamheden die in een warehouse gebruikelijk zijn;

  • vrachtauto’s laden en lossen met
  • op locatie rijden van de pallets
  • order picking en klaarzetten van zendingen
  • bijbehorende licht administratief werk
  • verder alle normale warehouse activiteiten

Management assistent

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij opzoek allround managementassistent(e) in bezit van minimaal een MBO-4-diploma, bij voorkeur met een aanvullende opleiding tot managementassistent. Daarnaast beschik je over een aantal jaren relevante werkervaring op directie/bestuursniveau. Je houdt van efficiënt werken binnen een hectische en dynamische omgeving, bent proactief en hebt de taak al volbracht voordat de directie eraan gedacht heeft.

Als management assistent ben jij o.a. bezig met agendabeheer en met het ontvangen en verwijzen van klanten. Daarnaast beantwoord je de telefoon en verricht je administratief werk. Vind je het leuk om vergaderingen voor te bereiden? Ook dit valt onder je werkzaamheden. Jij bent ook de aangewezen notulist bij deze vergaderingen. Onze opdrachtgever focust zich op finance interim professionals.

Salarisadministrateur BE m/v

”Pleasure in the job, puts perfection in the work”

Al meer dan 50 jaar heeft onze opdrachtgever beslissende invloed gehad op de Europese modemarkt. Wil jij samenwerken met een team dat een scherp gevoel voor mode en stijl heeft?

Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s.

In de rol van Salarisadministrateur BE draag je zorg voor alles wat te maken heeft met de maandelijks Belgische Payroll en houdt hierbij deadlines nauwkeurig in de gaten. Je hebt een brede interesse in de sociale wet- en regelgeving. Je bent het aanspreekpunt voor vragen van medewerkers, leidinggevenden en directe collega’s voor de Belgische Payroll en ondersteunt de Teamleader Payroll met betrekking tot alle voorkomende werkzaamheden.

Ben jij geïnteresseerd in personeels- en salarisadministratie, communicatief sterk en wil je verder groeien en specialist worden in dit vakgebied? Dan zoeken wij jou als nieuwe collega voor ons Payroll team HQ Maastricht-Airport.

Jouw functie

  • Jij draagt zorg voor het tijdig verwerken van diverse personeelsgegevens in zowel het salarissysteem E-Blox als het personeelsinformatiesysteem SAP
  • Daarnaast draag je zorg voor een tijdige en accurate verwerking van de salarisadministratie met betrekking tot de Belgische medewerkers (PC 215 en PC 311)
  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op, draagt zorgt voor een juiste toepassing van het arbeidsreglement, CAO’s, bonusregelingen, wetwijzigingen en diverse andere documenten
  • Financiële verslaglegging en verzorgen van de maandelijkse managementrapportages: (verlofadministratie, fte, headcount, fluctuatiequote etc) en communicatie hieromtrent
  • Je verwerkt ziek- en herstelmeldingen (in excel) en opstellen van analyses hieromtrent
  • Je bent het aanspreekpunt op het gebied van salaris- en wetgevingsissues voor de medewerkers en accountants van België
  • Je fungeert als tussenpersoon voor België en het sociaal secretariaat voor wat betreft de payroll van België
  • Je ondersteunt de Teamleader Payroll Management bij diverse werkzaamheden t.b.v. de jaarafsluiting, personeelskostenplanning etc

Security & Finance Officer m/v

”If opportunity doesn’t knock, build a door”

Al meer dan 50 jaar heeft onze opdrachtgever beslissende invloed gehad op de Europese modemarkt. Wil jij samenwerken met een team dat een scherp gevoel voor mode en stijl heeft?

Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s.
Onze opdrachtgever is per direcht op zoek naar een Security & Ficance Officer. In deze functie heb jij de afwisseling tussen de commerciële en personele veiligheidszaken en financiële werkzaamheden. Zo ben je adviserend en planmatig bezig met de veiligheid van onze locaties en medewerkers. Daarnaast ondersteun je onze financiële afdeling bij het uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden. Ben jij een duizendpoot en zie je het als een uitdaging om een security met een financiële functie te combineren?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Your job

Commerciële, personele veiligheid

  • Store checks in onze Retail en Fashionsale stores
  • Opvolgen van: Interne Audits, Compliance, Company Rules, GDPR-Privacywetgeving
  • Werkplek-onderzoek op locatie
  • Benoeming en begeleiding van preventiemedewerkers (Nederland & België)
  • Het instrueren van medewerkers m.b.t. veiligheid op het werk aan de hand van protocollen
  • Kwartaaltrainingen met betrekking tot diefstalpreventie/brand veiligheid etc.

Financiële ondersteuning

  • Ondersteuning met financiële dagboeken administratie NL/BE en Frankrijk
  • De opmaak van facturen en het bijwerken van tussenrekeningen
  • Ondersteuning van bankzaken en Vendor Invoice managementsysteem,
  • Het uitvoeren van bankboekingen
  • Diverse administratieve ondersteuning voor onze financiële afdeling

 

Medewerker Service Desk m/v

Krijg jij energie van klantcontact? Denk jij graag out of the box? En zet jij net dat stapje extra? Dan hebben wij de baan voor jou. Voor de Service Desk van onze klant zoeken collega’s om de bezetting te versterken.

Wie is onze opdrachtgever?
Verzekeraars worden alsmaar groter en minder flexibel. Het lijkt steeds meer om de cijfertjes te draaien. Onze opdrachtgever gelooft dat verzekeren nou juist om mensen gaat. Zij zorgen als volmacht bedrijf voor slimme oplossingen in collectieve inkomens- , ongevallen- en zorgverzekeringen en zijn sterk in bedrijfszorg op maat. Met deze unieke combinatie helpen zij organisaties en hun medewerkers om gezond en veerkrachtig te blijven. Valt er toch een medewerker uit? Dan helpen zij ook bij het vervolgtraject. Zij denken met hun klanten mee en reiken hen de helpende hand.

Wat ga jij doen?
Jij bent het visitekaartje van de organisatie! Als medewerker van onze Service Desk heb jij namelijk direct klantcontact. En dan bedoelen we écht contact. Jij beantwoordt al hun vragen over zorgverzekeringen, telefonisch of per e-mail. In deze functie lever je ook direct een bijdrage aan de beoogde groei van het bedrijf.